Türkiye’nin ilk şubesiz, %100 dijital bankacılık hizmeti ​Enpara.com​, Gerçek Zamanlı saha operasyonlarıyla 3 yılda 470.000 müşteriye ulaştı.​

Türkiye’de bireysel bankacılığa yeni bir anlayış getiren Enpara.com, başarısını mükemmel müşteri deneyimi üzerine inşa ediyor. Uçtan uca dijitalleştirdiği süreçlerini ise Turkcell Mobil Saha Çözümleri ile Gerçek Zamanlı olarak yönetiyor.

 

Firma

Enpara.com, Türkiye’nin ilk şubesiz, % 100 dijital bankacılık hizmeti

İhtiyaç

Saha operasyonunun verim ve hızını artırmak, mükemmel ve hızlı müşteri süreçleri sağlamak.

Proje

Sahadaki müşteri danışmanlarının merkezi bankacılık sistemlerine erişimi sağlandı. Bu ekiplerden gelen bilgiler doğrultusunda müşterinin anında hizmet almaya başlaması mümkün oldu.

Kapsam

60 il ve 89 müşteri danışmanı

Çözüm

Turkcell Mobil İnternet, Turkcell Kurumsal APN
 

Türkiye’nin ilk dijital ve şubesiz bankacılık uygulaması olan ve 3 yıl gibi kısa bir sürede 470.000 müşteriye ulaşan Enpara.com, başarısını sade ve kolay bankacılık anlayışı ve deneyim tasarımı üzerine inşa etti.

Enpara.com müşteri olma sürecinde başvuru ekranlarından, imza anına ve kart teslimine kadar tüm süreçte hız, kolaylık ve yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefliyor.

Yeni müşterileri Enpara.com ile yakından tanıştıran, hizmeti müşteriye götüren saha ekibi ise 89 danışmandan oluşuyor. Enpara.com’un birinci önceliği ise saha ekibinin hem danışman, hem marka elçisi görevini başarıyla, verimli bir şekilde yürütmesini sağlamak.

 

Enpara.com, saha operasyonunu da ilk günden oluşturduğu deneyim tasarımı anlayışı üzerine inşa etti. Bu bağlamda saha ekibinin ziyaret ettiği kişileri en hızlı ve zahmetsiz şekilde Enpara.com müşterisi yapabilmesi için izlemesi gereken sürecin tamamını dijital ortama taşıdı. Böylece hızlı ve olası insan hatalarından arınmış bir süreç yaratmayı hedefledi.

Firma, Turkcell ile imza attığı ortak projede, tüm saha danışmanlarının Turkcell Mobil İnternet erişimi ve sanal ağ sayesinde hızlı ve güvenli bir şekilde merkezi bankacılık uygulamasına bağlanmasını sağladı. Bu erişim aynı zamanda sahadaki danışmanların izleyecekleri rotayı optimize etmesini de mümkün kıldı.

Proje sayesinde sahadaki Enpara.com müşteri danışmanları, ziyaret detaylarını tabletlerinde doldurduktan sonra müşteri fotoğrafını da Turkcell Mobil İnternet ile anında merkeze iletebiliyorlar. Sahadan gelen dijital formlar ve kimlik bilgileri merkezi bankacılık sistemlerine sağlıklı bir şekilde aktarılarak, işlemler onaylatılıyor ve müşterinin kartı ve hesabı anında aktif oluyor. Böylece Enpara.com müşterileri çok daha kısa sürelerde bankacılık hizmetlerden yararlanmaya başlıyor.

 

Gününün neredeyse tamamını ofis dışında geçiren ekipler, Turkcell çözümleri ile hem süreçlerinde hız ve verimlilik sağlıyor, hem de müşterilerine vakit kazandırıp memnuniyet sağlıyor.
Saha ekipleri,

  • Müşterilerinin kimlik bilgilerini anında merkeze iletebiliyor,
  • Müşterilerinin bankacılık hizmetlerinden en kısa sürede faydalanmasını sağlayabiliyor,
  • Tüm süreçleri ve işlemleri diledikleri anda kontrol ve takip edebiliyor,
  • Müşterisine her zaman güncel bilgi aktarabiliyor,
  • Firma ise tüm ekiplerinin etkinliğini doğru şekilde yönetebiliyor.

BENZER İÇERİKLER

TEB

TEB

TEB, müşteri deneyimini nasıl en iyi şekilde kurguladı?

İncele Videoyu İzle

Tekfen

Tekfen

Tekfen Endüstri saha süreçlerinde müşteri memnuniyetini nasıl 2 katına çıkardı?

İncele

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye

Vaillant Grup Türkiye, nasıl milyonlarca müşterisine en hızlı ve kaliteli servisi sunuyor?

İncele Videoyu İzle